سيستم مديريت گردش‌ كار امكان گردش‌ كارها بين كاربران و گردش فرمهاي سيستم‌ هاي مختلف بين كاربران را مي‌دهد. تعريف فرآيندهاي از پيش‌ تعريف شده و نمايش گرافيكي فرآيندهاي گردش‌ كاري از امكانات اين نرم‌ افزار است. با استفاده از اين ابزار بستر گردش‌ كاري بين كاربران در حوزه تمامي سيستم‌ها فراهم مي‌شود.

سیستم مدیریت گردش کار یک نرم‌افزار است که به‌منظور ساده‌سازی فرایندهای معمول اداری و بهره‌وری کامل آن‌ها طراحی‌شده است. سیستم‌های مدیریت گردش کار یک فرم برای جمع‌آوری اطلاعات و همچنین یک مسیر متوالی از وظایف به‌صورت خودکار ایجاد می‌کند که اطلاعات باید تا پردازش کامل این مسیر را دنبال کنند.

در سازمان‌هایی که گردش‌کارهای اداری را به صورت دستی و از طریق پست الکترونیک مدیریت می‌کنند، کارمندان دچار آشفتگی زیادی می‌شوند. آنها نمی‌توانند به‌راحتی متوجه شوند که گردش کار در کدام مرحله است و چه اتفاقی باید بیفتد. چنین مشکلاتی نباید در یک سازمان مدرن وجود داشته باشد.

گردش کار در سازمانهای بزرگ

سازمان‌های بزرگ مجبور هستند گردش کار خود را به طور خودکار مدیریت کنند. عملیات اصلی سازمان باید به‌وضوح مشخص و با دقت انجام شود، سازمان  بزرگ شیواتر کار می‌کند و می‌تواند روی مشکلاتی بزرگ‌تر از یافتن ایمیل‌های قدیمی تمرکز کند. با این نرم افزار قصد داریم برای بهبود عملکرد شما، راهکار ارائه کنیم.

مدیریت گردش کار چیست

مدیریت گردش کار شامل ایجاد و بهینه‌ سازی مسیرهای داده‌ محور، برای تکمیل مسیر در یک فرایند معین است. مدیریت گردش کار شامل یافتن کارهای اضافی ، الگو برداری از گردش کار در یک حالت ایده‌آل، اتوماسیون فرایند و شناسایی گلوگاه‌ها یا زمینه‌های بهبود است.

 

اجزای اصلی گردش کار:

سیستم مدیریت گردش کار چیست؟

سیستم مدیریت گردش کار ما نرم‌افزاری است که برای کمک به ساده‌سازی فرایندهای معمول سازمانها که جهت کارآیی بهتر و بهینه‌سازی مسیر طراحی شده است. سیستم مدیریت گردش کار شامل موارد زیر است:

  • ایجاد یک فرم برای نگهداری داده‌ها
  • خودکار کردن یک مسیر متوالی از وظایف
  • پردازش داده‌ها

دیدگاه ها