سیستم جامع ثبت و پيگيری دعاوی حقوقی

راهکاری جامع برای مدیریت مراحل دعاوی حقوقی جهت سازمان و ارگانهای خاص

  1. آیا پرونده های حقوقی سازمان شما به درستی مدیریت می شود؟
  2. آیا منابع سازمان شما در ارتباط با پرونده های حقوقی سازمان، برنامه ریزی شده و ساختار یافته هستند؟
  3. آیا اطلاعات لازم برای تصمیم گیری های قراردادی و حقوقی شما در اسرع وقت و در همه جلسات در دسترس شما است؟
  4. آیا درصد پیروزی مذاکراتی شما درجلسات حقوقی بالا است؟
  5. آیا کارشناسان حقوقی شما به موقع در جلسات دادگاه ها، دادسراها و … حضور دارند؟
  6. آیا حجم کار کارشناسان شما و برنامه ریزی آن ها قابل مدیریت است؟
  7. آیا رسیدگی به اظهارنامه ها و ابلاغیه های سازمان شما به موقع انجام می شود؟

گردش اسناد دعاوی و اجرای صحیح این نظام، بهترین روش برقراری سیستم‌های ارتباطی سازمان  می‌باشد و این امر تا بدانجا اهمیت دارد که به منظور کنترل و اداره چنین نظامی در چند سال گذشته مدیریت سازمان ها با هدف کنترل دقیق و رسیدگی و پیگیری صحیح امور در جهت جوابگویی سریع، صحیح و دقیق به ذی نفعان اشان تلاشی بی‌وقفه در جهت ایجاد دیدگاه علمی برای استفاده از  سیستم درون سازمانی وبرون سازمانی ثبت و پیگیری دعاوی حقوقی و توسعه فرهنگ اداری در سازمان نموده اند.

با توجه به رسیدن به اهداف فوق، تهیه و ساخت نرم‌افزاری علمی و بنیادی بر اساس مفاهیم تخصصی اطلاعات دعاوی حقوقی  مشاهده گردید.

سیستم ثبت و پیگیری دعاوی حقوقی ، نرم افزاری جامع جهت ثبت و نگهداری کلیه اطلاعات دعاوی حقوقی و پرونده ‌ها می باشد. امکان ثبت اطلاعات کلیه فرم های حقوقی سازمان در این سیستم و یکپارچگی این اطلاعات در قالب پرونده های حقوقی باعث افزایش سرعت رسیدگی به مکاتبات حقوقی از طریق فرم های دعاوی حقوقی وگردش الکترونیکی مکاتبات می گردد که این اولین اثرگذاری این سیستم می باشد.

با استفاده از این سیستم می توان به سرعت به اطلاعات، تصاویر و سوابق فرم های حقوقی و پرونده های حقوقی ثبت شده در سیستم دست پیدا کرد.

در سیستم دعاوی حقوقی، تمام اطلاعات مربوط به دعاوی، اصل سند و ارجاعات، تصاویرنگهداری شده و در نهایت تمام اطلاعات پرونده در اختیار کاربر قرار می گیرد. همچنین می توان گزارش های مدیریتی دقیقی نیز از این سیستم استخراج کرد.

هدف اصلی از راه اندازی سیستم دعاوی حقوقی،  پیگیری سریع، کاهش زمان رسیدگی و پاسخگویی، امنیت اطلاعات، جست وجوی آسان، دسترسی سریع به اسناد، به حداقل رساندن حضور فیزیکی ارباب رجوع و بالا رفتن سرعت اطلاع رسانی است.

 


اجرایی شدن این سیستم باعث حذف کاغذ از پرونده های حقوقی ، پیگیری ارجاعات از طریق سیستم ، افزایش بهره وری ، کاهش هزینه ها و زمان انجام امور، ایجاد یکپارچگی در ساختار اطلاعات ، نظام اداری سازمان و مکاتبات آن می‌شود.
از مهمترین ویژگی های سیستم ثبت و پیگیری دعاوی حقوقی، ارتباط با سیستم بایگانی اسناد الکترونیکی و همچنین قابلیت پیگیری اینترنتی پرونده های حقوقی جهت استفاده ارباب رجوع از طریق پرتال‌ های اینترنتی و مدیران است.

نرم افزار جامع دعاوی حقوقی شرکت فناوری اطلاعات بارای

گروه‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات بارای در طول 10 سال گذشته با همكاری برخی‌ سازمان‌های حقوقی و استفاده از تجارب تخصصی این‌گونه سازمان‌ها در خصوص ورود اطلاعات، ساماندهی و نگهداری اطلاعات تخصصی پرونده‌ها و مستندات حقوقی، اقدام به طراحی و پیاده‌سازی سیستم جامع پیگیری دعاوی حقوقی نموده است. با گذشت بیش از 10 سال فعالیت تحقیق و توسعه در این حوزه اكنون این امكان فراهم آمده است كه تجربه موفق بدست آمده را در اختیار سایر سازمان‌های مشابه قرار دهیم. بدین منظور با جمع‌بندی تجارب خود در این حوزه اقدام به ارائه راه‌حل جامع نموده است كه در ادامه به قابلیتهای كلی آن اشاره خواهد شد همچنین برخی از صفحات نمایشی این نرم‌افزار و گزارش‌های تخصصی آن ارائه می‌شود.

اطلاعات بیشتر محصول:​

نما و توضیحاتی از صفحات نرم افزار

هدف نهایی این نرم‌افزار ثبت و نگهداری اطلاعات مرتبط با دعاوی حقوقی و كیفری در سازمان‌ها می‌باشد. در این نرم‌افزار كلیه اطلاعات مرتبط با این دعاوی به صورت كامل در نرم‌افزار نگهداری شده و تصاویر ( اصل مستند ) این اطلاعات نیز نگهداری می‌شود و در نهایت كلیه اطلاعات مرتبط بایك پرونده به صورت یكپارچه در اختیار سازمان بوده و می‌توان گزارشات مدیریتی دقیقی را از نرم‌افزار استخراج نمود.

در ادامه به تفصیل امكانات برخی ازصفحات نمایشی آن ارائه خواهد شد.

(قابل ذکر است که نمونه‌ی نرم‌افزار که در ادامه مطلب به توضیح آن پرداخته‌ایم یکی از کامل‌ترین پیکربندی‌های این نرم‌افزار و جهت فعالیت در اداره‌کل حقوقی شهرداری تهران و مناطق ۲۲گانه‌ی شهر تهران تنظیم شده است)